Τρίτη 10 Απριλίου 2012

EΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΝ


                                       

Στην προηγούμενη παρέμβαση μου στον συγκεκριμένο διαδικτυακό τόπο μεταξύ άλλων ασχολήθηκα και με το θέμα της βαρντάσκα( Σκόπια). Σε αυτό ανέφερα το πόσο καταρτισμένοι είναι οι Σκοπιανοί επάνω στην ιστορία της Μακεδονίας και πόσο ανίδεοι είναι οι Έλληνες. Στην συνέχεια θα προσπαθήσω ν’ αποδείξω το πόσο ανιστόρητοι είναι οι κάτοικοι της VARDASKA και να δώσω στον μέσο απλό Έλληνα  επιχειρήματα για να τους αποστομώνει.

1) Οι κάτοικοι των Σκοπίων είναι σλαβικό φύλλο, αμάλγαμα Βουλγάρων και Σέρβων. Οι ορδές των σλάβων ήρθαν στην χερσόνησο  του Αίμου κατά τον 7ο αιώνα μΧ. Άρα οι Μακεδόνες προϋπήρχαν εκεί κατά την συμβατική ιστορία τουλάχιστον 1000 χρόνια πριν (για μένα πολύ περισσότερο).
2) Οι Μακεδόνες συμμετείχαν ενεργά στους πανελλήνιους Ολυμπιακούς Αγώνες. Πχ ο Αλέξανδρος ο Α΄ ο φιλέλληνας συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στους Ολυμπιακούς συμμετείχαν μόνο Έλληνες ως γνωστόν.
3) Η Μακεδονική διάλεκτος ήταν κομμάτι της ελληνικής γλώσσας, όπως και η Ιωνική, η Αιολική, και η Αρκαδοκυπριακή και η Δωρική. Οι Μακεδόνες ως δωρικό φύλλο που ήταν , η γλώσσα τους είχε όλα τα κοινά στοιχεία με τις άλλες δωρικές διαλέκτους και είχε κάποιες διαφορές άλλες με την ιωνική και την αιολική. Για παράδειγμα στην μακεδονική-δωρική διάλεκτο είναι σύνηθες η χρησιμοποίηση του α αντί του η και του τ αντί του σ όπως και του β αντί του γ. ΤΑΝ αντί ΤΗΝ, ΘΑΛΑΤΤΑ, αντί ΘΑΛΑΣΣΑ και ΒΙΜΗΝΙ αντί ΔΙΜΗΝΙ.
4) Η θρησκεία των Μακεδόνων ήταν η πατρώα ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ των Ελλήνων. Πίστευαν στους πατρώους θεούς και όλα αυτά αποδεικνύονται από τους αρχαιολογικούς χώρους σε όλη την Μακεδονία.
5) Τα νομίσματα των μακεδόνων ήταν γραμμένα στα ελληνικά, αν ήταν αλλοεθνείς οι μακεδόνες γιατί δεν τα έγραφαν στην δικιά τους γλώσσα;
6) Αν κοιτάξουμε τις πληθυσμιακές καταγραφές κατά τα χρόνια της οθωμανικής κατοχής θα δούμε π.χ. βιλαέτι Μακεδονίας, Έλληνες τόσοι, τούρκοι τόσοι, σλάβοι τόσοι, μακεδόνες πουθενά. Που ήταν αν ήταν ξεχωριστό έθνος; Θα το κατέγραφαν.
7) Όταν το 1918 μετά το τέλος του Α΄ παγκοσμίου πολέμου δημιουργήθηκε η Γιουγκοσλαβία ο βασιλιάς των σέρβων Καραγεώργεβιτς της δυναστείας των καραγεώργεβιτς ήταν βασιλείς  του ενωμένου βασιλείου των Σέρβων, των Κροατών και των Σλοβένων. Πουθενά των Μακεδόνων. Αν υπήρχαν Μακεδόνες τότε θα προστίθεντο στο τίτλο του βασιλείου της Γιουγκοσλαβίας. Πχ βασίλειο Σέρβων, Κροατών, Σλοβένων και Μακεδόνων. Αυτό δεν έγινε γιατί δεν υπήρχαν Μακεδόνες, αυτοί δημιουργήθηκαν μετά. 
8) Αν δούμε χάρτες του μεσοπολέμου όπως και γραμματόσημα και άλλα επίσημα έγραφα του τότε κράτους της Γιουγκοσλαβίας, πουθενά δεν θα δούμε την λέξη Μακεδονία. Αυτή τη περιοχή τότε την αποκαλούσαν νότιος Σερβία ή βαρντάσκα.
9) Όταν τον Απρίλιο του 1941 οι Γερμανοί κατέλαβαν την βαρντάσκα και γενικά όλη την Γιουγκοσλαβία έκαναν καταγραφή του πληθυσμού, πουθενά δεν βρήκαν ΄΄Μακεδόνες΄΄.
10) Όταν πριν λίγα χρόνια κλιμάκιο της Σκοπιανής αρχαιολογικής υπηρεσίας πήγε στην Αίγυπτο για να ψάξει τον τάφο του Αλεξάνδρου, οι Αιγύπτιοι αρχαιολόγοι όχι μόνο δεν τους άφησαν να πραγματοποιήσουν ανασκαφές αλλά τους ειρωνεύονταν κιόλας. Ακόμα και στο Αφγανιστάν που έστειλαν στρατό ως πειθήνια όργανα των Αμερικανών και αυτοσυστήθηκαν ως ΄΄Μακεδόνες΄΄ γελούσαν όλοι στο Αφγανιστάν ακόμη και οι νομάδες των παστού της κύριας εθνότητας του Αφγανιστάν ξέρουν των Γιουνάν Ισκεντέρ δηλ. Αλέξανδρος ο Έλληνας.
 Αυτά ήταν μερικά από τα χιλιάδες επιχειρήματα που μπορούμε να προτάξουμε στους Σκοπιανούς και σε αυτούς που τους υποστηρίζουν. Ότι ΄΄ουν εστίν Ελλάς και μακεδονίαν΄΄.
    Τώρα θα επιχειρήσω να χτυπήσω τα δικά τους επιχειρήματα απλά και κατανοητά στον μέσο Έλληνα.
1) Υποστηρίζουν ότι οι αρχαίοι μακεδόνες είχαν μια δύσκολη γλώσσα και δεν γινόταν κατανοητή από τους υπόλοιπους Έλληνες. Φυσικά είχαν την δική τους προφορά και γω που είμαι έλληνας αν πάω στην Κρήτη ή στην Κύπρο θα δυσκολευτώ να καταλάβω την τοπική ελληνική λαλιά. Τι πάει να πει αυτό ότι όλοι οι κρήτες και οι κύπριοι δεν είναι Έλληνες; Ακόμη ένα παράδειγμα είναι η ποντιακή διάλεκτος η οποία είναι ελληνική αλλά πρέπει να καταβάλεις πολύ προσπάθεια για να την κατανοήσεις. Αυτές οι διαφορές στην γλώσσα δεν είναι μόνο στην ελληνική, αλλά είναι και σε άλλες γλώσσες. Όπως για παράδειγμα στην Αυστρία μιλούνε γερμανικά αλλά ένας βαυαρός του Μονάχου θα δυσκολευτεί να καταλάβει τα γερμανικά του Βιεννέζου. Ακόμα και ο νότιος ιταλός έχει γλωσσικές διαφορές με την βόρειο Ιταλία.
Ακόμα και στην Αγγλία ο κάτοικος του Λονδίνου θα δυσκολευτεί να καταλάβει τα Αγγλικά του κατοίκου του Μάντσεστερ και του Νιούκαστλ όπως και του κατοίκου της Κορνουάλλης. Τι πάει να πει αυτό ότι δεν είναι Άγγλος;
2)Yποστηρίζουν οι σκοπιανοί ότι οι γηγενείς σλαβόφωνοι δεν είναι έλληνες αλλά ΄΄Μακεδόνες΄΄. Αυτό το επιχείρημα δεν ισχύει γιατί είναι λογικό ότι η έλλειψη εθνικού κράτους για αιώνες και η συνεχείς επαφή για πολλά χρόνια με αλλοεθνείς τους οδήγησε στο να χάσουν την γλώσσα τους. Και εγώ τώρα αν πάω στην Αλβανία τα παιδιά μου θα μάθουν αλβανικά, τι πάει να πει αυτό ότι δεν θα είναι έλληνες;
Την εθνικότητα  την προσδιορίζει η ψυχή του καθενός και αυτό φαίνεται καθαρά από τον Μακεδονομάχο καπετάν Κόττα, που ήταν σλαβόφωνος και την ώρα που τον σκότωναν είπε στα σλαβικά ζήτω η Ελλάς. Επίσης ένας άλλος παράγων που οδήγησε τους γηγενείς Μακεδόνες στο να χάσουν την γλώσσα τους ήταν καθαρά οικονομικοί και βιοποριστικοί λόγοι. Δηλ. οι Έλληνες ήταν πάντοτε έμποροι και έρχονταν σε επαφή με πολλούς αλλοεθνείς, κι έτσι μάθαιναν την γλώσσα τους για να έχουν εμπορικές συναλλαγές και έτσι σιγά σιγά έχαναν την μητρική τους λαλιά. Και σε όσους θα πούνε γιατί δεν μάθαιναν οι άλλοι ελληνικά η εξήγηση είναι άλλη. O ανώτερος πολιτισμικά πέφτει επίπεδο για να συναναστραφεί με τον κατώτερο.
Π.χ. οι Κύριλλος και Μεθόδιος δεν δίδαξαν στους σλάβους τον χριστιανισμό στα ελληνικά αλλά έμαθαν οι ίδιοι σλαβικά και τους δίδαξαν. Έτσι ο Κύριλλος και ο Μεθόδιος έμαθαν σλαβικά, διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να έρθουν σε επαφή και επικοινωνία με τις απολίτιστες και αμόρφωτες σλαβικές νομάδες.
3) Ένα άλλο επιχείρημα των σκοπιανών είναι οι τεταμένες στην αρχή σχέσεις των γηγενών μακεδόνων με τους Έλληνες μικρασιάτες και πόντιους πρόσφυγες στην Μακεδονία. Είναι αλήθεια ότι ήταν τεταμένες οι σχέσεις τους στην αρχή αλλά όχι γιατί ήταν δυο διαφορετικοί λαοί, όπως υποστηρίζουν οι σκοπιανοί, αλλά γιατί ήταν δύσκολα χρόνια και για να το κατανοήσουμε αυτό πρέπει να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και να κρίνουμε αυτήν την παράμετρο με βάση εκείνα τα χρόνια και εκείνες τις χρονικές συγκυρίες. Δηλαδή υπήρχε φτώχεια και δυστυχία με τις συνεχείς σφαγές των τούρκων και των βουλγάρων και έτσι η αγροτική παραγωγή παρήκμασε όπως και κάθε οικονομική και εμπορική συναλλαγή. Με άλλα λόγια δεν υπήρχαν δουλειές και οι ντόπιοι υποστήριξαν ότι καλά καλά δεν μπορεί ο τόπος να θρέψει αυτός, πως θα θρέψει και τους πρόσφυγες. Η Ελλάδα μετά από δέκα συναπτά έτη βρισκόταν σε πόλεμο και με μια οικονομία κατεστραμμένη και αυτά έβλεπαν οι γηγενείς μακεδόνες και φοβόντουσαν για την επιβίωσή τους. Οπότε λογικό ήταν ν’ αντιδράνε στην εγκατάσταση τω προσφύγων. Τέτοιες αντιδράσεις υπήρξαν και στην υπόλοιπη Ελλάδα και όχι μόνο στην Μακεδονία όπως υποστηρίζουν οι σκοπιανοί.    Απλά σε δύσκολες χρονικές περιόδους ο μέσος άνθρωπος διακατέχεται από αρχέγονα πρότυπα π.χ. της επιβίωσης και δεν σκέπτεται και δεν λειτουργεί συνετά. Αλλά όλα αυτά ήταν μια δύσκολη συγκυρία, η οποία πέρασε χάρη στην αρμονική συνύπαρξη των γηγενών και των προσφύγων, που οδήγησε στην οικονομική ανάπτυξη και στην ευημερία της Μακεδονίας. Αυτά βλέπουν οι σκοπιανοί και επιβουλεύονται την ιερή γη των μακεδόνων.  
  Αυτά τα ολίγα ήθελα να θέσω υπόψη σας συνέλληνες και να σας θυμίσω τα τελευταία λόγια του ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ. ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς 

ΑΝΤΙΑΣΤΟΣ
Blog Widget by LinkWithin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...